پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۹۷۰۱۷۱
۲۰:۵۷
۱۴۰۳/۱۱/۲۵

نخستین برد زنان تراکتوری

نخستین برد زنان تراکتوری
 تیم زنان تراکتور چهار بر دو تیم آذرخش شهریار را شکست داد.
۲۰:۵۷
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
به گزارش آفتاب نیوز،

دو تیم زنان تراکتور و آذرخش شهریار از ساعت ۱۱ امروز پنج‌شنبه (۲۵ بهمن) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر دو تراکتوری‌ها به پایان رسید.

اسما نظری (دو گل)، زینب علیپور و شیوا فاضلی گلزنان تیم بانوان تراکتور بودند.

تیم زنان تراکتور در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۱۱ روز شنبه (۲۷ بهمن) به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

Error Report
ارسال پیام
captcha