اسدالله رجب

پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
اسدالله رجب
رئیس انجمن دیابت ایران گفت: دیابتی‌ها به خصوص افرادی که قند خون طبیعی دارند، از کرونا نترسند بلکه تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دائماً قند خون خود را در منزل کنترل کنند.
کد خبر: ۶۷۹۸۳۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۰