جنسیت انسانها تا حد زیادی توسط کروموزمهای X و Y شکل میگیرد. با این حال در بسیاری از خزندگان و ماهیها جنسیت تحت تاثیر دمایی است که تخم حیوان در آن قرار دارد. اما اگر این موضوع بر روی جنسیت انسانها نیز تاثیر میگذاشت چه میشد؟
News ID: ۶۹۳۴۱۶ Publish Date : ۱۳۹۹/۱۱/۱۳