نرگش محمدی

پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
نرگش محمدی
اشتون در بیانیه ای که پس از پایان سفر دو روزه اش به تهران منتشر کرد ، اعلام کرده است: کسی نباید از اینکه در سفر من به تهران تمرکز زیادی بر موضوع حقوق بشر بود، تعجب کند، من با فعالان زن در ایران درباره شرایط زنان در این کشور گفت و گو کردم.
کد خبر: ۲۳۴۸۹۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹